سوپ چربی سوز

روش تهیه سوپ چربی سوز

● مواد لازم
۴ لیتر آب
 ۴ عدد پیاز درشت خرد شده
۴ حبه سیر له شده
 ۴ هویج خرد شده نگینی
 ۴ عدد کدو سبز خرد شده نگینی
 ۲۰۰ گرم گل کلم خرد شده
 ۲ عدد فلفل دلمه ای خرد شده
۲ شاخه کرفس ریز شده
 ۶ عدد گوجه پوست گرفته
 ۲ قطعه عصاره آب مرغ یا یک لیوان آب مرغ بدون روغن

● طرز تهیه
مواد را داخل قابلمه ریخته نمک، فلفل و پودر کاری را به دلخواه اضافه کنید. سپس در ظرف را بسته تا مواد حدوداً ۱۵ دقیقه به خوبی پخته و نرم شوند. بهتر است از له شدن مواد جلوگیری شود تا ویتامین سبزیجات حفظ شود. هر بار که احساس گرسنگی کردید از این سوپ میل کنید.
خاصیت این سوپ باعث می شود که با هر بار مصرف لاغرتر شوید. این رژیم غذایی در مورد بیماران قلبی یا کسانی که عمل جراحی دارند توصیه می شود تا وزن آنها کمتر شود و خوشبختانه برعکس برخی رژیم های لاغری هیچ ریسکی در برنخواهد داشت. این سوپ علاوه بر سوزاندن چربی های اضافی باعث تمیز شدن سیستم گوارشی می شود.
 
 
 
 
منبع سایت پزشکان www.pezeshkan.org                                                                                                                 ولی بیشتر از 1 هفته ادامه ندهید مگر  تحت نظر پرشک.
 
/ 5 نظر / 29 بازدید
arefeh

عالییییییی هست مژگان جون . من که حتما امتحان می‌کنم . یعنی‌ توی این یک هفته شام و نهار این سوپ رو باید بخوریم ؟

ژاک

سلام وب قشنگی دارید با تبادل لینک موافقی[گل]

زینب

سلام مژگان عزیز ممنون از لطفت. آشپزی یه چیزی فراتر از هنره. اتفاقا منم تو آشپزی بی هنرم وبلاگت خیلی به دردم خورد [لبخند]

تکتم

ایتالیاییها به این سوپ میگن مینسترونه و یه جور یخچال تکونی آخر هفته به شمار میره. هر نوع سبزیجاتی که تو خونه دارین بریزین توش و لذتشو ببرین. من یه ورژن دیگه این سوپ رو با ورمیشل درست می کنم که دیگه یه شام کامل میشه. بزودی دستورشو میزارم.

shirazian

سلام خسته نباشيد مي خواستم بگم كه اين سوپ به صورت پوره نمي شه پخارپزي سرو مي شود